Transalpin Marathon - 21. 07. 2012 - Obarsia Lotrului

 Start in Mataronul Transalpin, de la Obarsia Lotrului, cu 5 km pe Transalpina, pana la drumul forestier care urca spre Lacul Calcescu, pe care l-am ocolit, am urcat pe creasta, pe varfuri si ne-am intors tot pe langa lac si pe forestier.




 Spre lac, apoi pe creasta spre varfurile Setea Mica, Setea Mare 2365 m, intr-o urcare abrupta si coborarea foarte abrupta si periculoasa, mai ales pentru cei care mai rataceau traseul, ca mine, din cauza ca alergand, nu mai poti vedea la timp toate marcajele.

 Pana pe varf am fost impreuna cu primii baieti, insa in coborarea pe bolovani, poate fiind mai experimentati, ..i-am pierdut din vedere, obstacolele facand sa dispara mai repede. Oricum, mi se parea ca e foarte riscant sa alerg pe acolo cu viteza, dar am ajuns cu bine jos, in cealalta parte a lacului, apoi din nou pe poteca din padure, pe drumul forestier si pe sosea.
La premiere, care a avut loc la lumina farurilor de masina, ceea ce i-a dat mai mult farmec. Locul I - fete, apoi cu mine si cateii pe locul III - baieti.


2 comentarii: